Nattugglor

Har ju som sagt inte alls vart aktiv på sso på.. Ah, jätte länge. Började spela igen för en vecka sedan, och har gått med i en helt underbar klubb - Pixel Queens ( PQ ). Har även tänkt börja blogga lite smått igen, kanske fortsätta min novell, eventuellt starta en ny novell? Vad inte riktigt.. Vill gärna fortsätta skriva noveller om sso.

Idag har i alla fall vart en fartfylld dag. Först gjorde jag lite blåa med Emily och levlade min nya häst Eveningstar aka Eevee. Sedan köpte jag en tävlingsoutfit inför hopptävlingen som skulle vara på kvällen! Hade även tränad inför tävlingen, men misslyckades rejält. Hade lärt mig programmet helt fel för jag sett fel på bilden vi fått.. ha-ha..
Men de andra var superduktiga i både dressyren och hoppningen! Därefter tog vi tävlingstjejer en runda igenom GÅD, färjan över till JH och satte oss på ett kafé. Härligt avslut på dagen!
Här kommer lite bilder ;)

~
Snygga tjejer i sina tävlingsoutfits! ;)
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kailey Moonborn

En blogg där man möter Jorvik som man aldrig gjort förut, genom noveller!

RSS 2.0