Visual Novels

Något jag verkligen gillar att göra förutom sso är visual novels. Det är som att läsa en bok fast att det även är ett spel. I många noveller får man beslut man ska ta själv för att gå vidare i berättelsen, och vad man väljer kan ändra spelet helt. Just nu läser jag Narcissu, den ska tydligen vara väldigt sorglig och hjärtevärmande. Vi får se om den lämnar mig ärrad som vissa andra noveller gjort!

 
 


Här är även ett soundtrack ifrån spelet som verkligen hamnat nära mitt hjärta, otroligt fin!



Kommentarer
Josfine Moonfall

Åh gud ;-; Den soundtracken! Typ alla Anime videos/spel soundtracks är ju bra D: men denna är ju underbar <3

Svar: Åh håller med dig helt! Tycker all musik ifrån Guilty crown är bra musik också! :) Speciellt '' Krone '' <3
Kailey Moonborn

2014-03-24 @ 17:17:02
URL: http://ssogamer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback