Mysiga ridturer sitter alltid fint

Idag har vart en stillsam dag. Jag tränade Snowblaze på morgonen efter sysslorna och fodringen, vi körde lite terräng vid vårat stall. Sedan hade jag ett par ärenden i Silverglade. Runt ett var nog både jag och Snow uttråkade och vi red till ängen utanför Silverglade. Jag tänkte att vi har ju haft en hel vecka med sådan tur gällande vädret att man borde utnyttja det lite mer. Att träna dressyr i det varma solskenet var en av de bästa ideér jag haft på länge. Ridhuset kan ibland bli lite för instängt, tycker ni inte? Snow fick även gå och beta medan jag packade upp picknicken jag tagit med mig. Nu bär det väl hemåt till Vingården för att fortsätta med dessa oändliga sysslor, vi kanske prövar på hoppbanan nere vid ridhuset senare! 
Ciao ~
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kailey Moonborn

En blogg där man möter Jorvik som man aldrig gjort förut, genom noveller!

RSS 2.0